Sabtu, 27 November 2010

Gambar Kemalangan Pelik - Bhg1

1. Lalalala



2. Ingat ke boleh berenang keta nih


3. Gua nak isi minyak!


4. Tanam sekali tuan kereta dengan kereta dia


5. Nak pegi car wash takde duit


6. Pindah tinggal dalam tasik la. Baru sunyi sikit...


7. Aku nak tiru orang jahat tu buat drift tadi


8. Kan dah cakap tadi tak lepas. Degil!


9. Nape ko jual sayur kat tempat aku nak landing?

Bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala