Boss, Saya Nak Berhenti Kerja!!!


Tekanan dalam pekerjaan adalah sesuatu perkara yang biasa. Yang membezakannya adalah bagaimana cara kita menangani tekanan tersebut samada kita nak anggap itu sebagai halangan atau sesuatu perkara yang harus kita tempuhi dalam proses kematangan sebagai seorang pekerja berdedikasi... Chewah ^_^

Kebiasaanya tekanan ini datangnya dari bos atau kawan-kawan sepejabat. Saya sendiri akui yang saya tertekan dengan suasana tempat kerja saya. Ada saja orang-orang yang cuba mengambil kesempatan dan membuli saya yang memang terkenal sebagai pekerja yang baik dan tak banyak songeh... Sekali lagi chewah!!!

Gambar bawah ini adalah antara orang-orang yang sudah tak tahan menerima tekanan dan nekad untuk berhenti kerja dengan cara yang chewah!!!... Hahaha... Jom-jom kita layan gambar-gambar ni...










Gadis dalam gambar ini telah menulis alasan mengapa dia mahu berhenti kerja dan telah emailkan gambar-gambar ini kepada seluruh pejabat tempatnya bekerja. Anda bagaimana? Ada berani? Hee...

Ulasan

  1. tak berani sebab banyak komitmen. huhu!

    BalasPadam
  2. merayu nk keje ada lah.. tanam anggur, kurma je ari2..

    BalasPadam
  3. as salam. boss tak bagi berhenti kerja walau dah 2 kali rancang nak berhenti.

    BalasPadam

Catat Ulasan