Ahad, 12 Disember 2010

Nampak Punggung?

Betul ke itu punggung awek tu? Tengok betul-betul...


Hahaha otak kuning la korang nih...

2 ulasan:

  1. hahahahaha.. mula2 tgok nmpak mcm ja... tapi rupa2 nya tgn org tu pulak.. iskkk...

    BalasPadam
  2. hahahaa. aku penah nampak gambar ni dulu. tak tahan nak gelak :))

    BalasPadam

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala