Selasa, 23 Ogos 2011

Koleksi Gambar-gambar Wanita Berambut Panjang

Dulu kakak saya ketika masih bersekolah menyimpang rambut yang sangat panjang. Melebihi paras punggung rambut kakak! waktu tu jika keluar berjalan, rambut kakak akan menjadikan orang yang lalu di sebelahnya akan toleh dua kali.

Tapi itu dulu la. Sekarang dia dah berumah tangga dan rambutnya yang panjang itu pun dah lama dipotong sebelum kakak melanjutkan pelajaran ke maktab.

Himpunan gambar wanita berambut panjang ini saya tujukan khas untuk kakak saya, harap dia masih ingat kenangan ketika dia berambut panjang :)
































7 ulasan:

  1. gila panjang..susah la nak jaga mcm tu..

    BalasPadam
  2. huarghh. scary. azie ske rmbut pnjg tp xde la smpai punggung ke kan

    BalasPadam
  3. @♛ Azie Azra ♛

    boleh la tanamkan cita2 simpan rambut pnjang2 lagi :P

    BalasPadam
  4. rambut pendek pun tak terurus,ni kan pula berambut panjang...susah nok jaga tu!

    BalasPadam
  5. dah boleh ganti rapunzel dah rain tgk hehehe..

    BalasPadam
  6. tgak pic 1...ingat nak citer rapunzel ekekkeke....nice pic

    BalasPadam

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto Saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala