Isnin, 9 Mei 2011

Patung Barbie Nakal Untuk wanita Nakal! Panas!!!


Patung barbie di design khas untuk awek-awek, cewek-cewek, cikaro-cikaro, minah-minah atau gurlz-gurlz yang merasakan diri mereka nakal. Hee...

Tapi kompom patung yang rosak akhlak macam ni tak dijual di negara kita. Kalau anda hadiahkan patung kepada awek anda, kompom anda nak akhlak dia rosk macam patung tu jugak...

Meh-meh layan gambar-gambar patung barbie nakal ini di bawah ini...
















Macam mana la omputih leh terpikir
nak design benda-benda ngarut macam nih :-p


5 ulasan:

  1. buruknye..
    xnak ah barbie camtu..

    BalasPadam
  2. teringat patung gabby malam tadi dlm cerita desperate hsewife :)

    BalasPadam
  3. merosakkan akhlak betul...kalau dipasarkan kat malaysia ni..habislah budak2

    BalasPadam
  4. adeh..

    da laa peknen..merokok plak tu.. aish.. =.="

    BalasPadam

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala