Takut Punya Pasal Terus Boleh Terbang!

Kajian oleh para saintis pernah menunjukan yang manusia mampu melakukan sesuatu yang diluar kebolehan atau kemampuannya apabila dia menghadapi seuatu keadaan yang mencemaskan atau merasakan diri terancam dari sesuatu perkara.

Malahan kita sendiri pun pernah melalui perkara-perkara sebegitu. Cuba anda fikir dan renungkan. Pernah tak terjadi apabila nyawa anda terancam dalam sesuatu keadaan merbahaya, dengan tiba-tiba anda melakukan sesuatu yang amat hebat? Saya sendiri pernah berlari dengan pantasnya memotong kawan-kawan yang lain ketika dikejar oleh seorang jiran ditaman akibat menuju mercun kepada rumahnya. Padahal sebelum ini kalau lawan lari, selalu saja tertinggal kebelakangan.


Rasanya itu juga yang dirasakan oleh lelaki dalam gambar dibawah ni. Merasakan nyawanya terancam, dia terus memecut lari hingga berjaya terbang dengan tingginya! Hebat betul. Kuasa terpendam manusia tiada siapa yang dapat menduga sekuat mana ia. Hahaha

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Hebat tak? Hebat tak?
Sampai boleh terbang macam ni.
Kalau anda tak respek pada dia, makna
anda tentu pernah melakukan aksi luar biasa yang lebih
HEBAT!!! :)

Sekiranya anda tidak mahu terlepas sebarang perkongsian lawak dari blog berdekah, sila isikan email anda pada bahagian atas kanan blog ini. Segala lawak-lawak baru akan terus diberitahu kepada anda :)

Ulasan

  1. tahnia sbb buat sy gelak sorang2 macam orang giler tgh2 mlm ni..kakakaka

    BalasPadam
  2. aku igt dia kena tanduk ngan lembu tu sampai terpelanting la.. haha

    BalasPadam

Catat Ulasan