Ahad, 5 Disember 2010

Anak Ajaib

Suatu Petang andi sedang bermain bersama kawannya. Sedang asyik bermain, kawan-kawan Andi bercerita kisah mereka.

Ari: Ayahku selalu cakap aku anak paling istimewa kerana aku dilahirkan pada 09-09-1999, sembilan tahun setelah orang tuaku menikah.

Ati: Aku juga. Aku disebut-sebut anak bertuah kerana dilahirkan dua tahun setelah pernikahan orang tua aku, tepatnya 08-08-1998.

Andi: (Tidak mahu kalah). Ayahku cakap aku anak ajaib. Bayangkan, aku lahir pada 07-07-1998!

Ari: Apa yang ajaibnya? Kan angkanya tak sama?

Andi: Memang! Mak, Ayah aku menikah tahun 1999! Ajaiblah tu?

1 ulasan:

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala