Ahad, 12 Disember 2010

Gambar Buruk

Seorang lelaki rabun dekat pergi ke pameran lukisan. Isterinya ikut sama. Mereka meneliti potret-potret itu dengan kusyuk hinggalah tiba-tiba si suami menjerit...

"Ceh! Inilah lukisan paling buruk pernah aku tengok!" ucap si suami sambil menunding ke arah lukisan dihadapannya.

"Oii cik abang... Itu kan muka awak kat dalam cermin! Tu lah, lain kali kalau nak pergi mana-mana jangan lupa bawak cermin mata!" Kata si isteri lantas menarik telinga suaminya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala