Sabtu, 18 Disember 2010

Pinjam

Melihat kawannya, Jojo sejak tadi asyik termenung, Din pun mendekatinya

Din: Apa hal ni macam ada masalah ja?

Jojo: Aku tengah bengang dengan si Raman tu.

Din: (dengan terkejut bertanya) Raman? Kenapa pulak?


Jojo: Tak taulah aku apa yang dibuat dengan duit dia tu. Semalam tak ada duit, hari ni pun tak ada duit.

Din: Laa... Dia nak pinjam duit dengan engkau ke? atau kau nak kutip hutang?

Jojo: Tak, aku yang nak pinjam duit dari dia... (katanya sambil tersengeh)

1 ulasan:

  1. hahaha... patut la.. dia nak pinjam ropenyer..kadang2 ak pun cakap xdak duit bila org nak pinjam..dah xdak duit wat pe nak bg pinjam..kan kebulur..betul tak? ehheeh

    BalasPadam

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala