Isnin, 6 Disember 2010

Tuntut Insurans

Di sebuah pejabat insurans... Seorang peguam terkejut bertemu sahabat lamanya, seorang doktor. Dia lalu bertanya apa urusan kawannya itu.

Peguam: You ingat tak, estet yang I beli di Chemor lima tahun lalu? Habis terbakar baru-baru ni. So I datang ni nak uruskan tuntutan insurans. You pulak buat apa kat sini?

Doktor: Dusun I di Kampung Gajah... Alah, tepi tebing sungai Perak tu, kan you pernah pergi? Baru-baru ni banjir. Habis semuanya. Seperti you jugak, I datang nak buat tuntutan insurans.

Peguam: Hebat! Macam mana you mulakan banjir tu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala