Pertandingan Orang Paling Pengotor!


 Setiap tahun di sebuah negara akan diadakan sebuah pertandingan yang diberi nama 'Pertandingan Pengotor' dimana untuk mencari siapakah juara yang paling pengotor.

Dipendekkan cerita, naiklah peserta pertama ke atas pentas kemudian dengan selambanya muntah dengan begitu banyak sekali di atas pentas. Habis keluar warna merah, hijau apa semua. Hadirin yang melihat ada yang tidak dapat menahan rasa mual lalu terus muntah juga! Hebat betul.


Kemudian naik pula peserta kedua di atas pentas tersebut. Peserta kedua juga melakukan perkara yang sama seperti peserta pertama dimana dia memuntahkan segala isi yang ada dalam perutnya keluar. Kali ni bersama muntah itu ada warna hijau, kuning, biru apa semua. Hadirin yang tidak dapat menahan rasa loya lebih ramai berbanding peserta pertama.

Dan tibalah kepada peserta ketiga yang juga peserta terakhir. Peserta ketiga naik ke pentas dan tidak melakukan seperti dua peserta sebelum ini lakukan. Tetapi sebaliknya dia mengeluarkan sebatang straw penyedut minuman. Lalu dengan selambanya dia menyedut muntah kedua peserta sebelumnya!

UweKK!!! (Kali ni saya yang muntah!) XD

Sekiranya anda tidak mahu terlepas sebarang perkongsian lawak dari blog berdekah, sila isikan email anda pada bahagian atas kanan blog ini. Segala lawak-lawak baru akan terus diberitahu kepada anda :)

Ulasan

  1. perghhhhhhhhhhh... memang kotorrrr.. wekkk... nak termuntah lak aku.. pssttt.. ada yang nak sedut ke?

    BalasPadam
  2. kalunk lawan kotor, jum g sarang tikus.. . rain conduct rombongan hehe..

    BalasPadam
  3. erkkk..ada gak pertandingan mcm tuh..uweeekkk..

    BalasPadam

Catat Ulasan