Sabtu, 13 Oktober 2012

Lawak Pengarah & Pelakon Baru


 Carian Google

Ahmad bercita-cita untuk menjadi pelakon. Lalu pada suatu hari dia menghadiri satu uji bakat bagi mencari bakat-bakat baru.

Pengarah Filem: Okey, kita dah selesai screen test. Sekarang tinggalkan nombor awak, saya akan hubungi awak bila saya perlukan seorang pelakon untuk watak orang tua.

Ahmad: Tapi saya muda lagi director! (sambil kehairanan)

Pengarah Filem: Oh, itu tak mengapa. Bila saya telefon awak nanti, awak dah tak muda lagi

Ahmad: (tak nak ambil berlakon cakap je la tak nak)... #$@#!@#$%!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Menarik

PEMBERITAHUAN

Segala paparan di dalam blog ini bukanlah hak terpelihara penulis. Sebaliknya semua bahan-bahan ini hasil carian penulis dari blog-blog lain. Sekiranya penulis terambil sebarang gambar atau hak cipta terpelihara sesiapa, sila beritahu kepaa penulis untuk dibuang dari blog ini.

About Me

Foto saya
suka melihat orang lain ketawa berdekah-dekah apabila kita berjaya membuat sesuatu yang mencuit hati. kalau tak gelak, senyum pun ok la... senyum, xperlu kata apa2...lalala